15 iulie 2010

vara-i racita!

Lasa, lasa, ca Iisus nu doarme!

Satanelooor!

                   "am molecule de par in talpa!"
gascan.gascan.gascan.gascan.
 
                Vreau si eu o badara! ^_^


 coleangeator. "cum sa-i coci in cuptoor??!!!"


ce ne mai placeee!! - ce va mai place shaormaaa!!!

                       doza zilnica de chimicale.

 "da' nu stiu ce-ti tot place tie verdele asta?"

- ce-i cu unghiile astea la tine? ia sa pui mana sa le stergi!

               Trib. triiiib. NU! Trip!!!

 Coaee! - Lays! cum de n-ai mancat azi??

 "numai desteptii racesc vara!!"

2 comentarii:

Paul Pista spunea...

Sa-mi trag un pumn daca am inteles ceva :))
A da, numai lumea buna raceste vara :)

bAnca spunea...

nu prea e de inteles. sunt replici de-ale mele, ale prietenilor si chiar ale parintilor. :D