18 aprilie 2012

Care iti place tie?

Am incercat de multe ori sa nu mai dau vina pe vreme, dar intr-un final a trebuit sa recunosc ca are un efect ciudat asupra mea. E stresant, pentru ca in momentele astea nu ar trebui sa stau sa ma gandesc la toate cacaturile prin care am trecut, ci ar trebui sa ma bucur de vacanta. Fix p**a! Ploua! Cum ar trebui sa fac asta?
Am avut o discutie serioasa cu mine si n-am ajuns la nicio intelegere. Am tras doar niste concluzii nasoale, care imi bat sacadat pe fiecare neuron pana mi-l ucid. Cica totul se intampla cu un motiv, dar care e acela?
Stim doar ca e ciudat. Si sigur o sa ne placa.
Mintea mea a ajuns sa fie o camera de joaca pentru multi. Acum lipseste o roata, doua, trei, Dar ce sa-mi mai pese.... e deja stricata.
Mintea mea era locul meu preferat de refugiu. Dar au stricat-o!
M-am saturat sa ne luam de mana doar ca sa nu ne pierdem...




"You made me feel like you really liked me... and then you just left, just like it was nothing."

Niciun comentariu: