4 septembrie 2012

Scars.

 - Ohhh, those fucking fellings! -
E atat de bizar cum a trecut vara asta. A fost ca si cum nu a fost. M-a aglomerat cu prea multe emotii, emotii care nu am putut sa le infrunt. M-au doborat atat de usor, s-au format asemenea unui vortex in care m-am pierdut si nu am mai putut iesi. Doar ce m-am trezit si am realizat ca mintea mea nu e acelasi loc ca si lumea mea.
E grav cand trebuie sa faci fata sentimentului de indus in eroare. Sa simti cum un sentiment straniu de atasare se naste in tine, ca mai apoi doar sa privesti in urma si sa te intrebi " Ce-ar fi fost daca?... ".
Am ramas captiva intr-un cerc vicios al karmei, un fel "what goes around comes back around" dar inmultit cu 10, cel putin.

It’s much easier to humiliate, degrade and just generally shit all over someone, than it is to admit that you love them.



Niciun comentariu: