28 februarie 2010

facerea de bine.

[cand ai vecini retardati trebuie sa te conformezi situatiei]
si sorb neincetat din pahar chiar daca el e deja gol. ma uit inainte, dar nu vad nimic. ori sunt oarba, ori nu e nimic. nimic nou pentru mine, mai bine zis. m o n o t o n i e . urati-ma zilele astea! urati-ma! va rog! merit. eu una, ma urasc azi. poate mai mult decat am facut-o ieri. si sunt satula de toate zambetele astea false. ipocrizie.
si azi ai venit din nou. acum. in urma cu 2 secunde. sper sa stai tot atat. nu. deja ai stat mai mult. nu te-ai saturat sa fii atat de fake? deloc.
"Anca, da-ti doua palme!" urla orgoliul din mine si ma face sa urasc ceea ce vad in oglinda. ego brain.
azi nu am. nimic.
ar trebui sa am?
dar, imi e bine asa. asa am ales sa fiu. indiferenta ma ajuta. a mea, nu a ta. sunt deja 2 saptamani. stai calm, mai dureaza.
de azi, nu ar mai trebui sa-mi pese.
[pleaca din mine, maaaa!

Niciun comentariu: