8 februarie 2010

Supa la plic.

[norii se lasau pana jos
[dragoste si vis, iad si paradis
[ma duc sa caut un loc sa ma arunc in cap
[imi intra-n creier si devin un animal
[mie din ce in ce mai clar ca n-o s-ajung in Rai
[de ce sa plangi atunci cand poti sa razi?
[oare s-a intamplat ce ne-am propus?
[o simpla melodie, un sentiment placut
[n-ai voie sa gresesti
[nu poti sa nu iubesti
[dimineata, aerul curat, s-ar putea sa-ti sparga fata
[plecase fericirea in zori de zi
[dar tot ce simt, este ca mint
[vrei sa-ti zambesc
[imbracat in pielea ta
[ma ignori
[incerc sa prind vise mereu
[si uiti de viata asta efemera
[nu vreau sa fiu lasat pustiu
[ma lasi sa ma nasc si sa mor
[sunt un copil imbatranit
[urla-n tacere
[am ceva cu mintea ta
[n-am loc intre chin si suspin
[ar trebui sa fiti voi ca mine nu eu ca voi
[indiferenta voastra e grea si doare
[cand te vad inghit in sec
[naduselile ma trec
[mana ta, parul imi mangaia
[suradeai
[sa nu te temi de ce gandesti
[afla care e al tau drum
[cine te crezi tu sa-mi spui ce sa fac?
[cine pula mea esti tu?
[rasar culori
[si te duci la balta
[numarate mi-s zilele, ma omoara amintirile
[mi-au schimbat lacatile
[nu stiu cat timp mi-a mai ramas
[nu vreau sa va intristati
[discoteca e prea mica sa mai sar in cap
[baga sunetul mai tare
[pustoaicele cu ochii tristi vor s-o puna cu artisti
[macar o pagina de sex
[ce s-a-ntamplat cu mine?
[nu m-am schimbat
[va fi ecoul slab
[din gura ta va suna bine oricum
[aprinde si clipa
[sa fie-o varza legala
[te rog sa nu insisti
[si inca o data sunt propriul meu Dumnezeu







[to be continued BA!

Niciun comentariu: