24 octombrie 2010

apropo de tine.

Iti multumesc pentru toate clipele frumoase petrecute impreuna. Nu stiu sa fi existat mai mult de doua - trei minute, dar suna frumos pentru inceput.
Iti multumesc ca esti un nesimtit.
Iti multumesc ca nu ai incercat niciodata sa ma cunosti ci doar ti-ai satisfacut nevoile si ti-ai hranit ego-ul.
Iti multumesc ca tratezi totul cu o asa seninatate de-mi vine sa-ti fut una de-ti sar creierii.
Iti multumesc ca mi-ai facut de atatea ori nervi si m-ai lasat sa astept un raspuns din partea ta.
Iti multumesc pentru glumele tale porcoase (macar esti bun si tu la ceva).
Iti multumesc ca m-ai facut sa-mi pierd timpul.
Iti multumesc ca din cauza ta am realizat ca exista intradevar oameni de cacat.
Iti multumesc ca m-ai facut sa sper degeaba.
Iti multumesc caci din cauza ta nu am putut sa realizez lucruri pe care doream cu ardoare sa le indeplinesc.
Iti multumesc pentru imaginea creata in fata celorlalti.
Iti multumesc pentru zambetele tale tampe dar dragalase.
Iti multumesc pentru fiecare moment in care te-ai uitat uimit la mine.
Iti multumesc ca iti muscai buza de jos si faceai moaca aia de copil prost.
Iti multumesc ca esti inca un copil prost.
Iti multumesc pentru povestile tale plictisitoare.
Iti multumesc ca existi si faci lumea un loc mai bun pentru animale ca tine.
Iti multumesc ca mi-ai dat un motiv sa scriu.
Iti multumesc pentru ca ma faci sa te injur.
Iti multumesc pentru simplul fapt ca esti TU.

Ar trebui sa ii multumesc si timpului ca a trecut oarecum repede, dar nu. Il injur si pe el ca merita. Si pe soarta, si pe tot, si pe nimic.

Iti mai multumesc pentru ca te-am cunoscut, desi mi-e dor de minutul de dinainte de a te cunoaste.

Niciun comentariu: