23 octombrie 2010

a u t o d i s t r u g e r e .

creierul meu se automutileaza.
nu ca ar fi ceva nou, dar de data asta nici nu ma mai intereseaza.
cel mai simplu e sa-ti bagi pula-n tot
s-o iei in fiecare zi de la capat
stiind ca asta e tot ce poti.
e octombrie. e dezgust. e tristete. e melancolie.
e ce nu vrei sa fii.
mirosul asta de iarna, de rece
ti-aduce aminte aminte de toamna trecuta.
de prima seara in care ati tras o bauta.
in fine, postarea asta nu o vroiam cu rime.
cacat, se pare ca a devenit un tic oarecum tampit.
nu uri toamna, ci uraste sentimentele care ti le starneste.


tot ce vreau, e liniste!
 
vita de vie - octombrie
  Asculta  mai multe  audio   diverse

2 comentarii:

Stefan spunea...

nu e misto sa-ti bagi pula in tot; eu mi-am bagat-o si nu mi-a folosit la nimic... nu ma stiu - totul fiind mare - tu faci parte din intreg sau te-am ratat?:)

Stefan spunea...

aha, inteleg,,, smecherii :)