27 decembrie 2009

Coma?

Si sunt atat de nesigura.
Am mult prea multe ganduri si putine moduri de a le intelege.
"e singurul care trezeste ceva in tine" (Lexa) - atat de adevarat, dar tind sa cred ca e o minciuna, sau, mai sigur, ma mint pe mine insumi crezand asa.
Si e perioada sarbatorilor.
Urate sarbatori.
Urata vreme.


"Adevarul il stie numai Dumnezeu si dracul" - si daca nu?!
Dar daca da?!...
Spuneti-mi si mie.
Dar oare exista?


Dor.dor.dor.dor.dor.
Atat de greu de inteles.
Zambete false.Dese.Reci.Reale?!

Si vreau.
Ce vreau?
Acel ceva, acel nu stiu, acel nimic.
Dar il doresc atat de mult.

Departe.Sa fiu.
Unde totul mi-e strain, toti necunoscuti, eu o straina.

Dar...
Sa visezi e gratis!





I'm sick of these goodbyes...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu o sa am cuvinte maaa niciodata sa vorbesc despre tine!