9 decembrie 2009

La revedere vereee!

Simfonie.
Ma ingrozeste prostia unora.
Am dat de nenea din greseala, in timp ce cautam niste filmulete cu Roman. Cred ca meritam sa avem asemenea specii printre noi, pentru ca ii lasam sa existe si nu luam nici o initiativa, sa ii indepartam cumva, sau cel putin sa le reducem numarul. Lui nenea asta, trecut cu siguranta de prima tinerete, ii doresc sa nu aiba copii. Sau, daca ii are, sa nu recunoasca paternitatea. Nu ar avea nici o vina, bietii copii, ca au fost conceputi de asemenea "personalitate". Plus, un gram de minte, caci cap are.
Si trebuie sa recunoastem, suntem un neam de manelisti! Daca a ajuns Jean, cu nume de oras, sa castige muuuult prea mediatizata emisiune "Dansez pentru tine", inseamna ca Romanica de duce de rapa, inainte de 2012 =].
Tin sa repet, si am sa o spun mereu, singura mea greseala pe care nu pot sa mi-o scuz, e ca m-am nascut in Romania. Oameni ca cei de mai sus, ma fac sa realizez ca cel mai mare defect al meu este ca sunt romanca. Si da, nu sunt deloc patrioata, si nici nu am sa fiu, pentru ca oamenii cu adevarat importanti din tara asta, cat timp sunt in viata, sunt mult prea putin facuti cunoscuti, sau mult mai putin mediatizati decat "personalitatile" astea care ne intra pe gat zi de zi si nu mai avem flegma sa-i scuipam la cat sunt de multi. Sau cel mult, adevaratele valori ale Romaniei, sunt aduse in prim plan, abia dupa ce mor.
Poate nu trebuia sa scriu asta, dar m-am saturat sa vad cum prostia din unii, ii acapareaza pe altii. Ce-i drept, in unii e prea multa, si iese prin orice orificiu posibil.
Punct.

Niciun comentariu: