15 ianuarie 2010

Argh

Lasa, ca ma fac eu mare,
Si o sa va calc pe toti in picioare…

Indiferenta!? As vrea.
Antipatica?! Mai mereu.
Falsa? Cat se poate.
Mincinoasa?! Efectiv nu.
Sincera?! Si stiu ca doare.
Energica? Cafeaua de dimineata.
Respectabila?! Cu cine?!
De incredere? Incearca.
Aroganta?! Nu azi.
Rautacioasa? O daaa....
Egoista?! Desigur.
Copilaroasa?! 16 ani frateee...
Matura?! Cate 15 minute.
Se implica?! Din pacate...
Naiva? Uneori.


Si uneori vreau sa nu imi pese. Deloc! De nimeni! Sa nu ma mai gandesc la binele celorlati, sau sa ma preocupe viata lor. Sa imi pese doar de mine si atat. Sunt momente cand ma pun pe mine pe primul loc, dar dureaza putin, caci pana la urma intervine ceva sau cineva. Da, stiu, zic des "Nu-mi pasa!". Si da, e adevarat de multe ori. Nu-mi pasa parerea lui X, ce a facut Y sau ce f**e Z. Dar parerea lui A ma intereseaza, ce face B ma face curioasa sau ce f**e C devine o chestie destul de captivanta. Da! Aberez! Dar sunt aberatiile mele si stiu ce semnifica pentru mine. [pentru ca azi nu am chef de fata multora [si pentru ca totul e pe dos [ sau stau eu cu capul in jos?


Niciun comentariu: