20 ianuarie 2010

Fake one!

"You were from a perfect world
A world that threw me away today

Today to run away"

Azi nu...azi nu am chef, nu am stare, nu pot sa gandesc logic, nu pot sa... nu stiu!
Azi nu sunt!
Falsez mult prea des, si m-am saturat de chestia asta, dar nu poti fi deschis in fata altora, sa iti dezvalui slabiciunile, caci dupa, o sa stie cum sa te atace, si unde te doare mai tare. Dar nici nu pot tine la nesfarsit totul in mine. O sa explodez!
Sa simti mereu o presiune in piept, nod in gat si gol in stomac, devine insuportabil.
Sa te abtii mereu sa nu bufnesti in plans sau sa ai o criza.
Sa pui mereu un zambet tamp pe buze, chiar daca in spatele lui sunt numai ganduri sumbre.
Sa pari ca totul e ok.

Dar nu poti sa faci chestiile astea la nesfarsit! Si nu o sa iti mai fie de ajutor nici perna in care iti plangeai gandurile si dadeai frau liber tipetelor, nici peretii care ii zgariai atunci cand simteai ca totul din jurul tau face parte din alta lume, nici caietul in care incepeai sa iti ascunzi temerile, nici...
Nimic!


[si nu o sa se intample! ar fi prea frumos! si ce e prea frumos sau iti doresti cel mai mult, nu primesti. ti se ia din fata cu greata.
[dar speranta moare ultima, nu? chiar daca are o valoare aproximativ egala cu 0? si atunci se pune? daca e asa, si am sa primesc ce vreau, am sa profit din plin.





[dar azi sunt mai negativista ca niciodata.

Niciun comentariu: