14 ianuarie 2010

N-am stare


Whatever tomorrow brings, I'll be there
With open arms and open eyes yeah....



N-am inspiratie. Sau pur si simplu imi e lene sa gandesc. Da! Se poate! Mi-e somn, dar nu am de gand sa ma apropii de un pat prea curand, caci daca mai hibernez mult, acolo am sa raman. Si e una din acele zile care vrei sa se termine mai repede, si sa o uiti, caci nimic semnificativ nu s-a intamplat de-a lungul ei.
Stare aiurea. Vreau multe. Grav e ca nu stiu ce. Sau stiu! Nu.
N-am mai baut de ceva vreme. Ciudat! [cand ma refer sa beau, e sa ma ia cel putin ameteala :D]. Vin rosu! N-am cu cine! Nu are haz de una singura.
"Alexeee, Alexe, Alexe" - vreau concert Vita de Vie. Din 2008 a trecut ceva vreme. Imi e dor sa il vad pe Despot cum se zbenguie pe scena, si de multimea care canta impreuna cu el. Bun om!
Imi e dor de multe chestii din trecut, care stiu ca nu o sa mai am ocazia sa le retraiesc. Unele chestii le-am regretat la un moment dat, sau inca le regret, dar stiti cum se zice "Mai bine regreti ce ai facut, decat sa regreti ce nu ai facut." Ce diferenta fata de atunci! M-am schimbat. Chiar destul de mult. Ciudat!
Si imi place ca aberez destul de mult azi. Si am o mare lipsa de chef. Ea e de vina. Pe ea sa o injurati daca sunt insuportabila zilele astea! Eu nu am nicio vina.
Si nu ma bagati in seama. Sunt irascibila, total paralela cu tot ce ma inconjoara, paranoia uneori, trista si fericita in acelasi timp... Sunt o ameteala de stari!



Pa ma!

Niciun comentariu: